Dostosowanie urządzenia ineo do własnych potrzeb przy pomocy przydatnych aplikacji
dstore, sklep z aplikacjami Develop zapewnia dostęp do aplikacji bezpośrednio z panelu operacyjnego urządzenia ineo. Przydatne aplikacje, zdalne aktualizacje aplikacji, łączniki do rozwiązań opartych na chmurze, takich jak Google Drive™ lub Google Mail™, a nawet szablony papierowe – dstore ma prawie wszystko, czego potrzebuje każda firma. Oto tylko wybrane korzyści:
- Bezpośredni dostęp do inteligentnych aplikacji
- Zdalne aktualizacje aplikacji
- Łączniki do aplikacji Google
- Szablony papierowe do celów codziennych zadań
Możliwość stworzenia spersonalizowanego interfejsu użytkownika:
- Interfejs użytkownika, który można dostosować do indywidualnych wymagań i schematu pracy
- Dostosowywalne funkcje ekranu, funkcje specjalne i przepływy robocze uruchamiane przez wyświetlacz
- Dostosowywalny projekt ekranu z efektywnymi pod względem kosztów standardowymi interfejsami użytkownika w celu uproszczenia eksploatacji i maksymalizacji doświadczenia użytkownika
- Dostosowany do potrzeb projekt, np. z dostępnymi do wyboru funkcjami skanowania lub kopiowania albo logo spółki na panelu
Możliwość wyboru własnego komunikatu na wyświetlaczu:
- Flash video z komunikatem korporacyjnym lub informacje pomocnicze na wyświetlaczu w okresie, gdy nie jest on użytkowany
- Reklamy skierowane do klientów w punktach sprzedaży detalicznej
Personalizacja ekranu uruchomienia:
- W momencie uruchamiania urządzenia na wyświetlaczu mogą pokazywać się obrazy, takie jak logo spółki lub komunikat korporacyjny
Indywidualny wygląd urządzenia:
- Możliwość opracowania i zamówienia własnego motywu ineo w naszym sklepie online
- Wybór opracowanych profesjonalnie motywów, które ożywią urządzenia ineo
- Łatwa w użyciu folia samoprzylepna nie pozostawia śladów po jej zdjęciu
Możliwość skorzystania z dostosowanych do potrzeb procedur roboczych:
Właśnie te trzy aplikacje softwarowe DEVELOP mogą zwiększyć Państwa produktywność:
- convert+share: To narzędzie softwarowe pozwala pozbyć się nieefektywnych procesów ręcznego przetwarzania dokumentów oraz zbędnego powtarzania działań. Zapewnia ono efektywne, łatwe w obsłudze funkcje, które umożliwiają zrównoważoną optymalizację przepływu dokumentów, np. poprzez skanowanie dokumentów i przesyłanie ich prosto do folderów w systemie Windows, na adresy poczty elektronicznej, do Google Drive, Evernote, Microsoft SharePoint lub naszego systemu zarządzania dokumentami store+find.
- store+find: Elektroniczne narzędzie do zarządzania dokumentami, które umożliwia ujęcie i przechowywanie wszystkich ważnych dokumentów, rachunków, faksów i wiadomości poczty elektronicznej w formie elektronicznej; cztery wersje tego prostego rozwiązania w zasadnej cenie są przeznaczone specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorstw.
- ineoPRINT: Jest to bezpłatna aplikacja na smartfony i tablety z systemem iOS i Android. Stanowi ona rozwiązanie umożliwiające szybkie i wygodne drukowane zdalne, dzięki któremu dokumenty mogą być drukowane lub skanowane z różnych urządzeń za pośrednictwem połączenia Wi-Fi.