Jak wygląda Twój rozkład kosztów?
Koszty zaopatrzenia, koszty finansowania, koszty utrzymania, koszty napraw, koszty materiałów eksploatacyjnych, koszty administracyjne i wiele innych. Czy wciąż jesteś w stanie prowadzić zestawienie kosztów kopiarek, drukarek, skanerów i faksu? Według sondażu przeprowadzonego przez instytut badań rynku Gartner, ilość materiałów drukowanych w firmach podwoiła się w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Jednak zaledwie 20 procent firm wie dokładnie, jak wysokie są w istocie ich koszty związane z drukowaniem.
Kontroluj swoje koszty!
Za pomocą zaawansowanej analizy możemy namierzyć możliwość optymalizacji kosztów i procedur Twojej firmy. Od szczegółowej analizy wszystkich procedur do spersonalizowanych rozwiązań opracowanych z myślą o Twoich potrzebach: działamy zgodnie z Twoimi indywidualnymi wymaganiami i wspieramy Cię w opracowywaniu odpowiednich środków.
Zyskaj, dzięki naszej koncepcji analizy!
Oferujemy Ci szybką i prostą metodę, pozwalającą na pierwszy rzut oka oszacować Twoje faktyczne koszty. Z doświadczenia wiemy, że koncepcja analizy DEVELOP oferuje potencjalne oszczędności nawet do 18%. Ścieżka, którą warto podążać.
Skontaktuj się z nami Z chęcią przedstawimy Ci informacje podczas osobistych konsultacji, bez żadnych zobowiązań.