Enterprise My Panel Manager

Systemy wielofunkcyjne zapewniają szereg różnorodnych funkcji, takich jak Scan-to-Email oraz Fax. Nie wszyscy pracownicy spółki używają tych funkcji w takim samym zakresie. Właśnie w tym zakresie oprogramowanie serwerowe My Panel zapewnia pomoc dla użytkowników o różnych potrzebach i z różnymi wymaganiami systemowymi. My Panel umożliwia użytkownikom indywidualną konfigurację panelu operacyjnego zgodnie z własnymi wymaganiami i tworzenie własnych książek adresowych. Korzyści to szybki i intuicyjny dostęp do funkcji systemu z prezentacją funkcji wybranych przez danego użytkownika. Czas wyboru i wprowadzenia spada, podczas gdy efektywność danego użytkownika rośnie.

Wstecz

Co powoduje, że My Panel Manager jest tak niezwykły?

Kontrolowany dostęp użytkowników i prawa do korzystania mają podstawowe znaczenie, jeżeli chodzi o ekonomikę i eksploatację cyfrowych systemów wielofunkcyjnych. 

Authentication Manager, kolejny element Enterprise Suite, umożliwia określanie indywidualnych praw dostępu i kont użytkowników. Kiedy użytkownik loguje się do systemu, dlaczego ineo nie miałoby jednak natychmiast reagować na indywidualne wymagania użytkownika? Przecież komputery i telefony komórkowe reagują na domyślne ustawienia użytkownika. 

Czas to pieniądz, a możliwości My Panel Manager w zakresie konfiguracji ustawień panelu za pośrednictwem serwera zapewniają użytkownikom większy komfort w korzystaniu z systemu zaraz po zalogowaniu się. Może dotyczyć to na przykład działu logistyki lub sprzedaży, w przypadku którego cała lista adresów faksów i skanów może działać odstraszająco na indywidualnego użytkownika. 

My Panel Manager automatycznie aktywuje domyślne ustawienia użytkownika w momencie rejestracji, pokazują wyłącznie własną książkę adresową użytkownika, w razie potrzeby razem ze zdjęciami/obrazami ułatwiającymi rozpoznanie. Poza tym indywidualne skróty dają użytkownikowi bezpośredni dostęp do skonfigurowanych wcześniej funkcji kopiowania, skanowania i faksowania bez konieczności przechodzenia przez różne menu. 

Ponadto można tworzyć ustalone wcześniej profile panelu dla nowych użytkowników, dzięki czemu automatycznie dostępne są właściwe ustawienia, takie jak książka adresowa działu. Dzięki temu skraca się okres dostosowywania użytkownika i oszczędza cenny czas Administratorów IT, którzy nie muszą konfigurować każdego nowego profilu panelu. 

W celu wyeliminowania awarii związanych z użytkowaniem urządzenia i powiązanego zapotrzebowania na wsparcie administracyjne, możliwe jest także ograniczenie lub wyłączenie zezwoleń na zmiany panelu, co wymusza obowiązujące ustawienia panelu, które są dopasowane do obszaru działalności biznesowej użytkownika.

Indywidualną konfigurację panelu operacyjnego mogą ustawić zarówno menedżer IT, jak i użytkownik.

Co oferuje My Panel Manager

  • Indywidualną książkę adresową ze zdjęciem adresata (wymagane rozszerzenie pamięci 512 MB)
  • Możliwość aktualizacji/zmiany własnej książki adresowej przez użytkowników
  • Ustawienia użytkownika:
    • Opcje kolorów
    • Prezentacja menu startowego (kopiowanie, box, skanowanie/faksowanie)
    • Język
    • Jednostka miary (mm/cal)
  • Dwa skróty na każde okno w kopiowaniu, faksowaniu/skanowaniu
  • Skróty do ulubionych w oddzielnej ramce menu (szczegóły zamówienia)
  • Użycie opcji Account Manager, dodatkowego modułu Enterprise Suite, zapewnia wiele indywidualnych i zróżnicowanych możliwości odczytu liczników dla użytkowników oraz konta.
  • Ustawienia spersonalizowane mogą być aktywowane przez administratora IT lub danego zarejestrowanego użytkownika.
  • Ustawienia użytkownika mogą być aktywowane również dla grup roboczych.
  • Określone wcześniej profile dla nowych użytkowników
  • Profile wiążące poprzez ograniczenie zmiany praw
  • Ustawienie łączne dla użytkowników” umożliwiające konfigurację wielu użytkowników jednocześnie